دانلود فیلم سینمایی آرتیست کامل با حجم کم کیفیت عالی 1080 و 420
دانلود فیلم سینمایی جدید ایرانی با نام ارتیست با لینک مستقیم و غیر رایگان
دانلود فیلم آرتیست ساخته داریوش فرهنگ بدون حذفی و سانسور به صورت قانونی
دانلود فیلم سینمایی آرتیست کامل با حجم کم کیفیت عالی 1080 و 420
داریوش فرهنگ پس از هفت سال دوری از سینما قصد دارد ظرف چند هفته آینده برای دریافت پروانه ساخت فیلم جدید خود با نام «آرتیست» اقدام کند. فیلمنامه این فیلم توسط خود وی به تازگی به نگارش درآمده و نسخه نهایی آن نیز پس از انجام چند مرحله بازنویسی هم اکنون آماده شده است.  فرهنگ درباره مضمون و حال و هوای فیلم جدید خود به بانی فیلم گفت: «در حال حاضر به دلیل بی ثباتی که در تمام امور وجود دارد نمی توانم زمان دقیق تولید فیلم را اعلام کنم. با این حال امیدوارم بتوانم پس از مدت ها فیلم مورد علاقه خودم را بسازم. با اطمینانی که نسبت به فیلمنامه «آرتیست» دارم مطمئن هستم که فیلم در زمان اکران حرف های بسیاری برای مخاطبان خواهد داشت و برای ساخت آن مصمم هستم».
وی افزود: ««آرتیست» با نام پیشین «خانم بازیگر» مضمونی اجتماعی دارد و فیلمی درباره سینما و احترام به این حرفه است. فکر می کنم در حال حاضر صحبت درباره جزئیات دقیق فیلمنامه مقداری زود است، اجازه بدهید پس از دریافت پروانه ساخت درباره حال و هوای داستان و تعداد شخصیت های فیلم توضیحات مفصلی ارائه خواهم داد».
فرهنگ در پایان گفت: «مسعود تکیه به عنوان تهیه کننده در این پروژه سینمایی با من همکاری دارد. هر چند این احتمال وجود دارد که در نهایت من نیز به عنوان تهیه مشترک در کنار وی در این فیلم حضور داشته باشم».
«آرتیست» دوازدهمین فیلم سینمایی داریوش فرهنگ در مقام کارگردان محسوب می شود. وی در کارنامه خود کارگردانی فیلم های سینمایی «یک گزارش واقعی»، «رز زرد»، «تکیه بر باد»، «شب های تهران»، «روانی»، «دیپلمات»، «بهترین بابای دنیا»، «دو فیلم با یک بلیت» و… را دارد. فرهنگ طی چند سال اخیر در فیلم های سینمایی «آشوب» و «محمد(ص)» نیز به عنوان بازیگر به ایفای نقش پرداخت.
به احتمال فراوان اولین نمایش «آرتیست» در جشنواره سی و هفتم فیلم فجر خواهد بود.